Nieuwe huisstijl voor Brugge biedt opportuniteiten

Op 9 maart 2022, over deze onderwerpen: Beleid en financiën, Nieuws van de Gemeenteraad

Brugge is een sterk merk, een merk waarmee we internationaal kunnen uitpakken en scoren. Brugge heeft enorm veel troeven.

In 2014 is de baseline "werelderfgoedstad" weggevallen. "Misschien is het wel nuttig om toch terug een baseline te voorzien, die rekening houdt met typische Brugse elementen", liet gemeenteraadslid Nele Caus optekenen. Laat onze rijke cultuur en geschiedenis, het water, de gastronomie en toekomst als winkel- en studentenstad voor zich spreken. 

Daarnaast moeten we ook de Bruggelingen zelf betrekken met de uitstraling van hun stad. Zo kan samengewerkt worden met Brugse scholen met een kunstopleiding of kan het via de weg van burgerparticipatie. 

Benieuwd of onze suggesties zullen meegenomen worden!

 

Hoe waardevol vond je dit artikel?

Geef hier je persoonlijke score in
De gemiddelde score is