N-VA Brugge steunt het verzoek van ‘Kernversterkend Brugge’ om de invoering van het geplande mobiliteits- en parkeerplan met minstens enkele maanden uit te stellen

Op 20 januari 2017, over deze onderwerpen: Mobiliteit en openbare werken

Brugge, 20/01/2017 - N-VA Brugge roept de huidige bestuursmeerderheid van sp.a en CD&V op hun vermeende eigen ‘grote gelijk’ aan de kant te schuiven in het belang van Brugge.

Aansluitend op de fundamentele en herhaalde kritiek van fractieleidster Ann Soete in de gemeenteraad steunt de Brugse N-VA nadrukkelijk het verzoek van 'Kernversterkend Brugge' om de invoering van het geplande mobiliteits- en parkeerplan met minstens enkele maanden uit te stellen. Dat biedt de kans om enkele zaken nog eens grondig te bekijken en in te schatten.

“Dit plan zal immers grote moeilijkheden veroorzaken voor Bruggelingen, voor Brugse handelaars, voor mensen die in Brugge werken en voor mensen die onze stad bezoeken. Over de gevolgen van sommige maatregelen is echt niet goed nagedacht.” stelt Ann Soete.

De Brugse N-VA fractie zal zich in de gemeenteraad en daarbuiten blijven verzetten tegen dit onzalige plan.

Ann Soete