Voormalig bankdirecteur op N-VA-lijst

Op 19 mei 2012

Eric LagrouEric Lagrou (59) – voormalig bankdirecteur bij BAC, BACOB en Dexia -  kandideert op 14 oktober op de N-VA-lijst. Eric is een gekend figuur in Koolkerke en in Sint-Pieters en in kringen van christelijke arbeidersbeweging ACW.

Ook op sportief vlak is Eric Lagrou een naam in Brugge. Zo doorliep hij zelf de jeugdreeksen van Cercle Brugge en schopte het daarna tot hoofdtrainer van Cercle Brugge. Hij was bij de groenzwarte vereniging ook twee jaar assistent van de grote Han Grijzenhout en Henk Houwaert. Hij werd ook hoofdtrainer van Handzame, Oostkamp en Steenbrugge.

Eric Lagrou is getrouwd en heeft drie kinderen en vier kleinkinderen.

“Ik kies resoluut voor de N-VA, omdat deze partij ongebonden en rechtuit zegt waar het op staat. Ik hoop een aanspreekpunt te mogen zijn voor mensen die begaan zijn met een leefbaar en veilig Brugge, waar jong en oud prettig samenleven. Sociaal verbonden, met een groot Vlaams hart”, verklaart de enthousiaste Eric Lagrou.

De Brugse N-VA is oprecht verheugd met het engagement van Eric. “Ons 47-koppige team staat er bijna helemaal. We gaan voor de overwinning en dan wordt veel mogelijk in Brugge”, weet voorzitter Tijl Waelput.