N-VA gaat in gesprek met de Bruggelingen

Op 21 september 2011

Vanaf deze maand organiseert N-VA Brugge tweemaandelijks een gespreksavond met een nationaal kopstuk onder de noemer “In gesprek met de N-VA”. Arts en senator Louis Ide bijt op 30 september de spits af met een gespreksavond over de Belgische gezondheidszorg in het Brugse hotel Crowne Plaza.

Wij willen de Bruggelingen de kans bieden hun vragen te stellen aan onze parlementsleden” zegt Patrick Daels, secretaris van N-VA Brugge. “Op die manier willen we de nationale politiek dichter bij de mensen brengen en bewijzen dat parlementairen zich niet opsluiten in een ivoren toren. Onze eerste gespreksavond gaat over het gezondheidsbeleid maar ook zaken als open data, energiebeleid en het sociale programma van de N-VA zullen in toekomstige edities aan bod komen. Hiervoor hebben we al gesprekken vastgelegd met kamerleden Ben Weyts en Peter Dedecker en met Liesbeth Homans en Helga Stevens die zetelen in het Vlaams Parlement. Het is ook de bedoeling dat deze gesprekken in de verschillende deelgemeenten plaatsvinden om op die manier alle Bruggelingen de kans te geven in hun buurt met de N-VA het debat aan te gaan.”