Jong N-VA Brugge trekt jongerencampagne op gang

Op 17 september 2012

De jongerenkandidaten van de N-VA hebben het startschot gegeven van hun campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen.

Het cijfer 3 – ook historisch een belangrijk symbool – speelt een centrale rol  voor de jongeren op de N-VA-lijst:  samen met Noélia Sanchez (die op plaats 3 staat) trekken we schouder aan schouder met Charlotte Vandewalle, Ben Glorieux, Fatma Al Suhail en Evelyne van Meurs naar de kiezer. U vindt hen op de kop van de derde schermlijst (plaatsen 33 tot en met 36).

We zullen proberen de Brugse jongeren op een originele manier te bereiken. Zo is er op zaterdag 29 september de jongerenfuif ‘De Nacht van Verandering’ in de Entrenous in de Langestraat vanaf 22u. Iedereen is welkom op deze jongerenfuif, ongeacht de leeftijd.  De toegangsprijs bedraagt amper 5 EUR en er zijn gereputeerde DJ’s: DJ Ashton, Basebreak,  24/7 en Mister J is de afsluiter.

Voorts lanceert elke jongerenkandidaat een eigen verkiezingsfilmpje met een fris idee, nodig om de verandering in Brugge in te zetten! Filmpjes kunt u ­ bekijken op  www.jongnvabrugge.be . Doén, er zit telkens een politieke boodschap in.

Het fotomoment voor de promotie van onze jongerenfuif ‘De Nacht van Verandering’ is gepland op woensdag 19 september om 18u30 in de Langestraat voor Entrenous. Naast de jongerenkandidaten zijn peter Pol Van Den Driessche en meter Ann Minne-Soete beiden aanwezig.

Wij hopen u daar te mogen ontmoeten.

Ben Glorieux from Jong N-VA Brugge on Vimeo.