Afdeling Brugge-Torhout-Oostkust wint Welpennestprijs Jong N-VA

Op 16 oktober 2011

In Brugge werd afgelopen zaterdag de Jong N-VA-afdeling Brugge-Torhout-Oostkust bekroond met de Welpennestprijs. Die prijs wordt ieder jaar door het nationale bestuur van Jong N-VA uitgereikt aan een verdienstelijke afdeling. Afdelingsvoorzitter Daniel Guerrero was bijzonder trots met de onderscheiding ter waarde van 250 euro.

Jong N-VA Brugge-Torhout-Oostkust

De nieuwe afdelingen van Jong N-VA blijven als paddenstoelen uit de grond schieten. De afdeling BTO zag pas vorig jaar het licht, maar wist meteen een flinke groep jongeren te enthousiasmeren. De afdeling coördineert de werking van Jong N-VA in het arrondissement Brugge. Het voorbije jaar hebben de bestuursleden zich hard ingespannen om Jong N-VA lokaal op de kaart te zetten.

Het nationaal bestuur van Jong N-VA oordeelde dat de afdeling BTO de prijs verdiende, als blijk van waardering en als steuntje in de rug om verder te blijven werken aan de uitbouw van Jong N-VA. De prijs werd zaterdag uitgereikt door nationaal voorzitster Kim Van  Cauteren, bij de start van een avondje bowling georganiseerd door Jong N-VA BTO.