Nieuw bestuur voor Jong N-VA Brugge-Torhout-Oostkust

Op 24 december 2016, over deze onderwerpen: Afdelingsnieuws en activiteiten, Jong N-VA

BRUGGE- Jong N-VA Brugge-Torhout-Oostkust (BTO) verkoos een nieuw bestuur. Ilse Coopman werd de nieuwe voorzitter en is van plan een sterke tandem vormen met de nieuwe ondervoorzitter Martijn Rogiers. “Met onze sterke ploeg willen we Brugge mee op de kaart zetten”, klinkt het.

De voorzitter werd met volledige unanimiteit verkozen en bedankte alle leden voor het vertrouwen. “Brugge moet opnieuw van onder het stof gehaald moet worden en ook een hip imago aangemeten krijgen”, vindt de kersverse voorzitter. “De mooiste stad van het land moet een stad worden voor jongeren om te wonen, werken, shoppen, plezier te maken en zich in te verplaatsen. We moeten jongeren terug aantrekken in plaats van ze te verjagen. Traditie en vernieuwing kunnen hand in hand gaan. We willen nieuw leven blazen in een historische stad”.

Martijn Rogiers is de nieuwe ondervoorzitter van Jong N-VA BTO en zal zijn rol met veel enthousiasme opnemen. “We hebben goede moed om het jongerenbeleid in Brugge en het Brugse ommeland mee vorm te geven”, aldus Rogiers.

De rol van secretaris wordt opnieuw met veel enthousiasme opgenomen door Morgane Hautekiet. De nieuwe penningmeester wordt Jeroen Van Raemdonck.De gevestige waarden van Jong N-VA BTO zijn Noelia Sanchez en Nicolas Gervoyse. Ook zij versterken andermaal het team.

Dit alles onder het goedkeurend oog van peter en meter van Jong N-VA BTO, Brugs OCMW-raadslid Aagje Merlevede en Brugs N-VA-boegbeeld Pol Van Den Driessche.