Stadsambtenaar maakt N-VA-lijst volledig.

Op 6 augustus 2012

De 53-jarige stadsambtenaar Patrick Peire staat straks op de 29ste plaats van de Brugse N-VA-lijst.

Patrick Peire werkt op de dienst PR-Onthaal/Protocol van het stadsbestuur. Daarvoor werkte hij in verschillende andere stadsdiensten. Zo was hij enkele jaren conciërge van het Brugse belfort. Hij was ook drie jaar boekhouder van de Pakistaanse luchtvaartmaatschappij en lader bij de huisvuilophaling IVBO.

Patrick Peire: "De N-VA pakt uit met een programma waar iedereen beter van kan worden. Alleen door te luisteren en in teamverband naar een oplossing te zoeken, kunnen we tot een positief resultaat komen. De kracht van verandering inspireert. En als kunstliefhebber hoop ik iets te kunnen ondernemen om Brugge straks nog mooier te maken".

"Met het engagement van Patrick is ons team van 47 kandidaten nu helemaal ingevuld", zegt een tevreden lijstaanvoerster Ann Minne-Soete. "Onze lijst vormt een prachtige afspiegeling van de Brugse bevolking: van jong tot ouder, van arbeider tot arts, van Zeebrugge tot Ver-Assebroek. Ik ben er zeker van dat we met deze groep een mooi resultaat kunnen neerzetten op 14 oktober."